min 24-timmars serie!

ärligt talat så är inte min 24 h serie speciellt bra. enda skälet till att jag sätter upp den är för att den presenterar karaktärer som kommer att återkomma i "zombiejävlar".

storyn är inte speciellt bra och den är absolut inte bra tecknad eftersom jag bara hann få de 9 första sidorna någorlunda snygga, sen är det bara skisser. (så den är rätt klyddig att läsa...)
men det jag är nöjd med när det gäller denna serien är karaktärerna. de fick lite av ett eget liv och gjorde det lätt för mig att jobba med dialoger och story. när serien var över märkte jag t.om att jag saknade dem (!!!) och bestämde mig därför för att låta dem komma tillbaka i framtiden.

och det är skälet till att jag satte upp denna serie.

hoppas att ni gillar!!

(24-timmars serie: man ritar en sida per timme i 24 timmar NON-STOP.)



















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0