it's all about me...

allt den senaste tiden har handlat om mig....vet inte varför jag surfar på denna ego-tripp just nu, det är inte likt mig. men jaja, så är det!

en mini-me i trolldeg! gjorde den igår efter att ha sett mary and max, som förresten är en helt sjukt rolig och fin och freaky film!
den måste ses!

trolldeg!

och detta är en bild jag ritade med tuschpennor och akvarell. kände mig lite vemodig och nostalgisk...:)

puss puss

och ett självporträtt jag ritade för ett tag sen:

evil me.

Kommentarer
Postat av: lina

Hm, intressant sj'lvportr'tt, lite l'skigt skulle jag dock s'ga

2009-11-05 @ 18:51:25
URL: http://liinalainen.blogspot.com
Postat av: Ras

Väldigt fin mini-me, jag tänker direkt att man alltid borde ha trolldeg.

Kände inte till filmen Mary and Max innan, den verkar schyst. Jag och Martina ska nog se den ikväll, om vi inte misslyckas med att se på film (som vi gjort de senaste dagarna).



Peace

2009-11-06 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0