fler experiment!

nu har jag börjat leka mer med akvarellfärger och tunna pennor.

det är lite ovant och jag testar olika stilar och pennor varje dag och ajg tror att jag sakta men säkert börjar hitta en stil jag känner mig bekväm med.

här är 2 bilder till jag suttit och pillat med i skolan:

skiss gjord med akvarellfärg och tunna tuschpennor. 0.05 i bakgrunden och 0.2 och 0.8 på resten.

skiss gjord med akvarellfärg och tunna tuschpennor. 0.05 i bakgrunden och 0.2 och 0.8 på resten.

här fick jag leka med min röda tuschpenna, 0.05 och penselpenna.  bilden blev lite plottrig, men om man tittar noga på zombien så ser man vad de håller på med.

här fick jag leka med min röda tuschpenna, 0.05 och penselpenna.
bilden blev lite plottrig, men om man tittar noga på zombien så ser man vad de håller på med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0