ZOMBIES FOR SALE!!!!

VILL DU se dig själv, din kompis, ditt husdjur eller din chef som en medlem av de dödas armé??

gör en specialbeställning av mig så trollar jag fram en liten lerskulptur du kan ha framme, eller ge bort eller gömma i den innersta byrålådan av ditt illvilliga hjärta....

här är några zombieskulpturer jag gjort hittills. de är till salu för 250 pix styck!!

den PERFEKTA julklappen!!!

är du intresserad så maila mig på: [email protected]





"oi-punk"



"hands"



"little trouble girl"

TUSEN TACK till paula för de skitsnygga fotona!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline Death

Helt fantastiska figurer Amandis! Löve it! O jag vill absolute ha en, kanske två. Kanske en av dig o mig... You rock! Pusssss o kram x x x

2009-12-05 @ 11:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0