zombiejävlar kapitel 2!

woohooooo!!!! livet stannar inte!!!!! och inte döden heller...iaf i min serie. hehe.
och nu är det snart dags för ZOMBIEJÄVLAR kapitel 2....ja, det är sant!
efter vad som känns som en och en halv livstid är jag tillbaka i malmö stad och det har varit allt annat än zombies och serietecknande på gång....
men jag har samtidigt gått och puttrat på hela TVÅ nya kapitel!
men nog om det.
första sidan av andra kapitlet är avslutat och jag jobbar och sliter och har lagt allt annat på hyllan för att möta er av zombiejävlar blodade tand!

annars har en annan av mina serier upmärksammats positivt.
i slutet av 2007 gjorde jag en serie (som publicerades i tidningen MANA) om folkpartiets förslag till att införa språkförbud på sveriges invandrar-rika skolor.
detta ansåg jag såklart vara befängt, absurt...rentav nazistiskt...och jag associerar språkförbud med en terrorisering och ett förtryck av minoriteter, som slutligen bara kan leda till förföljelse och koncentrationsläger....kom igen, vi har sett det förr.
så gör matten, ni vet vart bussen är på väg.

serie som publicerades i MANA 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0