tionde april tvåtusentio.

idag är nästan slut nu, men jag har iaf fått en massa gjort. översättning och små meningslösa serier utan varken poäng eller syfte.
och jag sitter och lyssnar på deppig musik och super. men inte för att jag är olycklig utan för att jag helt enkelt var sugen.
pust, vad skönt.

första bilden är på mig när jag kommer hem. då är jag KUNG TVÄTTBJÖRN! mitt hem, min självbild!!


mitt hem, min självbild!


t.om mina neuroner går bakom min rygg...




och den här kan mina klasskamrater sitta och suga på!!
höhö.
(i'll NEVER tell.)



och till sist en liten snart 29 års kris...


Kommentarer
Postat av: Mikel

hihi! Den om Cobain var rolig! :D

2011-07-17 @ 15:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0