sorry!

har inte uppdaterat bloggen på ett tag. livet kom i vägen som vanligt.
i skolan har vi jobbat med serierna till årsboken och det var en jääävligt stressig tid!
men nu är det över och jag lämnade in en serie som jag ändå är rätt nöjd med. jag fick iaf fram mitt budskap.

nästa projekt blir serien till klassfanzinet och såklart söka till andra året på serieskolan....
jag skulle väldigt gärna velat pimpa bloggen också...men det får bli vid ett senare tillfälle.

här är dagens serie iallafall. ritade den med tusch och kritor och ja...den handlar väl mest om människans desperata skrik efter att få återvända till naturen.
jag älskar betongen, men ibland vill man bara lägga sig i skogen och bli del av den.
men det kommer vi väl alla bli ändå, förr eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0